Du har nå logget ut på grunn av inaktivitet. Logge inn igjen for å fortsette å handle!
Du har allerede angitt at du vil bruke en kontrakt eller andre fremmende koden på kjøpet.
Du kan ikke kombinere flere salgsfremmende koder eller kontraktsmessige rabatter.
Rabatt med fremme koden:
Rabatt med avtaler eller eksisterende kode:
Velg ett av alternativene
Fremmende koden du inngikk er ikke gyldig.
En grunn kan være at kampanjeperioden er utløpt, eller det finnes ingen bilder til din handlekurv i denne kampanjen.
Kontakt oss for mer informasjon på + 46 (0)8-644 83 30!
Naturen er en rik kilde til følelsesladet metaforer. Kanskje det er derfor så mange bedrifter og organisasjoner gjør stor nytte av naturbilder. Når du skal visualisere employer branding-kommunikasjonen din ved hjelp av bilder, kan naturen være et godt motivvalg.
Litt lenger ned på siden finner du en film på ett minutt, en artikkel som tar kort tid å lese og utdyper det vi tar opp i filmen, og et utvalg av bilder som er tilpasset til tipsene. Men vi begynner med hvorfor det i det hele tatt er viktig å arbeide med employer branding-kommunikasjon.
Bli en bedre bildekommunikator med oss og følg med videre!
Hvorfor skal du bry deg om employer branding?
Ved inntreden er det en raskt voksende arbeidskraft som kalles generasjon Y. Innen fem år regnes de å dominere arbeidsstyrken, og de søker jobber for forskjellige lokaler enn de eldre generasjonene. Blant annet er holdbarhet, fleksibilitet og en god arbeidskultur høyt på listen. Så har du tenkt gjennom hvordan du kan møte og matche disse lokalene?
Forskning viser at arbeidernes engasjement og motivasjon er avgjørende for en bedrifts suksess. Du har bare alt og vinne for å tenke på hvordan du kan tiltrekke og motivere nye og eksisterende medarbeiderne. Ved å bruke bilder av naturen kan du finne de riktige symbolene som viser hva du står for mens du bruker motiver som minner om verdiene som de yngre generasjonene legger til litt ekstra for: miljø, klima og holdbarhet. Vinn vinn!
Hvilke verdier vil du forbindes med?
Uansett hvilket budskap du vil formidle, kan du visualisere det med et naturbilde. Praktisk, ikke sant? I denne serien gir vi deg fem eksempler på budskap i naturbilder som du kan bruke som en del av employer branding-kommunikasjonen din.
Trygghet og forankring
Spenning og dramatikk
Frihet og muligheter
Kompleksitet og dybde
Visjoner og mot
Se filmen og få tips om å kommunisere med naturbilder (på svensk):
Inspireras av vårt utvalg av naturbilder
Vi har valgt ut bilder som passer til tipsene i filmen og artikkelen. Klikk nedenfor og fråts i vårt utvalg av naturbilder!
Takk til Karin Sandelin på Kantar Sifo som vi har samarbeidet med i denne serien.
Kildes: Glassdoor for employers, Dale Carnegie Training og Sustainability Matters.